Учні продовжили роботу над аналізом повісті Івана Франка «Захар
Беркут»; з’ясували образ тухольської громади, роль та місце кожного у
суспільстві; поглибили знання з історії
рідної країни, вдосконалили вміння виразно читати прозовий текст, коментувати
його зміст; також вчитель звернув увагу на формування основних життєвих компетентностей. Демонструвалися різні види роботи: гра "Так" "Ні", кола Вена, лексична хвилинка, озвучення уривка з фільму 1971 р., гронування до слова "Захар Беркут", "Тухольська громада", вправа із використанням QR-коду, створення статуту класного колективу.
Раді вітати Вас на нашому блозі
Сторінки
- Головна сторінка
- Аудіо та відеоматеріали програмових творів
- Культура мовлення
- Теоретичний матеріал та практичні завдання для 11 класу
- Залікові питання
- Адреси блогів учителів кафедри
- ЗНО Написання власного висловлення
- Віршований розмір як складова ідейно-художнього а...
- Олімпіади, конкурси
- Готуємось до ЗНО
- Компенсаційна спеціалізована школа освітян
- Позакласні заходи
- Показові уроки
- ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА
- Гімназійна сесія 2021
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар