11 клас Українська література

11-А клас

05.10 – 09.10

ТЕМА. Філософське осмислення світу в поетичній творчості М.Рильського

Завдання

1. Виконати завдання на повторення за кодом:

Повідомте учням

Код доступу 2863061
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

     2.  Ознайомитися з матеріалом підручника про життя і творчість М.Рильського за ст.37-42.

2.   3.   Переглянути відео про поета:

3.  4.   На чистому аркуші паперу формату А-4 укласти конспект-схему «Життя та творчість М.Рильського» (Креативно!!! Творчо!!!), розкривши такі питання:

-         родина;

-         навчання;

-         1-а збірка;

-         погляди на життя;

- захоплення;

-         посади;

-         арешт;

-         нагороди;

-         тематика поезій.



4.    5.  На зворотній сторінці написати :

  Довести письмово, що поезії «Солодкий світ...»   та   «У теплі дні збирання винограду..»  -- СОНЕТИ ( на п"ятницю).

6.   Вивчити напам»ять сонет «У теплі дні збирання винограду…» (на середу).





На 25.09.2020
11-А
ТЕМА.  Жити та творчість Є.Плужника.
Провідні мотиви лірики
МЕТА: ознайомитися з біографією та творчістю поета, 
проаналізувати його поетичні твори; вміти визначати провідні мотиви віршів
Завдання
1. Переглянути на YouTube програму "Євген Плужник.Українська література в іменах".
2. Опрацювати ст.29-33.
3. Укласти схему-конспект про Плужника 

Домашнє завдання 
Виписати з поезій Є.Плужника приклади художніх засобів.

На 23.09.20
11-А
ТемаП.Тичина. Вірш-реквієм "Пам"яті тридцяти"

ЗАВДАННЯ 
1. Перегляньте матеріал про експресіонізм,
 самостійно укладіть конспект

2. Прослухайте вірш "Пам"яті тридцяти"

3. Складіть літературний паспорт вірша за схемою, поданою на останньому форзаці підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити напам"ять вірш "Пам"яті тридцяти"( на середу, 30.09)

















































11-А клас

ТЕМА. Феномен "кларнетизму". Вітаїстичність як наскрізна жииттєствердна настроєвість збірки "Соняшні кларнети"
План роботи
1. Ознайомитися з поезіями П.Тичини
 "Арфами, арфами...", "О панно Інно..."
2. Перегляньте відео.
3. Виконати ідейно-тематичний розбір цих поезій (письмово).


4. Вивчіть  напам"ять поезію "О панно Інно..." 
(на наступну п"ятницю, 25.09)










2020-2021 навчальний рік
11-А клас
ТЕМА. П.Тичина.Трагізм творчої долі поета.

План роботи
1. Опрацювати матеріал на ст.17-20.
2. Переглянути відео.



3. Укласти в довільній формі конспект "П.Тичина - людина, поет, громадянин"
4. Виписати у зошит літературні поняття:
- Кларнетизм --
- Вітаїзм -- 
- Вітаїстичність -- 

Домашнє завдання
1. Вивчити напам"ять поезію П.Тичини "Ви знаєте, як липа шелестить..."( на наступну середу).









Завдання  на 28.05,  28.05.2020р. 
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас            УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Опрацювати матеріал на стор.243-244.
2. Прочитати новели Г. Пагутяк



Завдання  на 26.05,  28.05.2020р. 
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас            УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

1.Опрацюйте матеріал на стор.239-243.

2. Ознайомтеся з матеріалом із теорії літератури:


3. Перегляньте відео за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=UtediyYQRMo


4. Укладіть схему "Стилі та жанри постмодерної літератури".











Завдання  на 19-21.05.2020р. 
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас            УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
ТЕМА. Поезія Василя Стуса -- зразок "Стоїчної" поезії у світовій ліриці.
Стан активної позиції ліричного героя у віршах 
1. Опрацюйте стор.236-237 підручника.
2. Укладіть Паспорти поезій "Крізь сотні сумнівів...", "Господи, гніву пречистого...."
3. Схематично розкрийте питання
 "Екзистенціалізм як літературний напрям".

Завдання  на 12-14.05.2020р. 
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас            УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

1. Переглянути в ЮТЮБІ  док.фільм В.Кіпіані "Справа Василя Стуса".
2. Написати на нього відгук.



Завдання  на 07.05.2020р. 
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас            УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

1. Виконати тестове завдання за посиланням.
 Нагадую, що ви виконуєте його лише ОДИН раз
Повідомте учням

Код доступу 575155
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання


Завдання  на 05.05.2020р. ( 2 уроки)
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас            УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Виконати тестові завдання НА УРОК.


Завдання  на 28.04 та 30.04.2020р. (на 2 уроки)
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас            УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Скласти детальний план до характеристики Марусі Чурай.
2. Виписати цитати до характеристики Марусі.
3. За виписаними цитатами записати 10-15 характеристик-означень(прикметників) Марусі Чурай.
4. Скласти письмову порівняльну характеристику Марусі Чурай та Мавки ("Лісова пісня" Лесі Українки), відзначивши спільне та відмінне.


Завдання  на 21.04 та 23.04.2020р.
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас            УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Переглянути відео про життя та творчість Ліни Костенко:

2. Прочитати матеріал на ст.209-217, роман у віршах 

"Маруся Чурай".

3. Виконайте тест до 23.04 до 10.00 
( код тесту буде дано о 9.15    23.04)

Повідомте учням 1 групи 11-В кл. : Бабик, Васик, Гаврилюк М., Заблоцька, Кисельов, Поліщук, Сторожук, Полянський, Баглюк, Філімончук, Олійник, Сімановська, Романенко, Паньковський, Ярошенко:



4. Виконайте тест до 23.04 до 10.00
( код тесту буде дано о 9.15    23.04)

Повідомте учням 2 групи 11-В кл.:  Бурдейний, Гаврилюк К., Голубінська, Грищенко,  Карнарук, Морозов, Слободян, Ткаченко, Іванов, Савчук, Вергелес, Пугачук, Новицька, Черешнюк:



Завдання  на 16.04.2020р.  Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас            УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Опрацюв.стор.підр.215-217, укласти міні-конспект.
2. Читати роман "Маруся Чурай" Л.Костенко.

Завдання  на 14.04.2020р.
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Опрацювати стор.209 211 за підручником.
2. Укласти Паспорт вірша "Страшні слова..."

Завдання  з 09.04.2020р.
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Повідомте учням
Код доступу 751662
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

ВИКОНАТИ до 10.04 до 20.00

Завдання  09.04.2020р.
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Читати новелу "Три зозулі з поклоном" Гр. Тютюнника. Виконати письм. завдання 5 на стор. 205 у зошиті.


Завдання  07.04.2020р.
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Стор. 200-202 (опрацювати). укласти паспорт вірша "У синьому небі...." М. Вінграновського (письмово).



Завдання з 02.04.2020р.
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тест 1
Код доступу 915245
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Тест 2
Код доступу 315759

Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Завдання з 31.03.2020р.
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Стор. підручника 197-198 -  укласти схему-конспект життя і творчості І. Драча. 
2. Написати твір-роздум "Чому сонце й соняшник стали фольклорними українськими символами (за твором "Балада про соняшник" І. Драча)


Завдання з 30.03.2020р.
Учитель: Крот Г. О.
11-А клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Працювати за підручником Українська література 11 клас
Опрацювати біографію Ліни Костенко
Читати роман "Маруся Чурай"


Завдання з 19.03.2020р.
Учитель: Шкільняк Л. В.
11-В клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Читати новелу Олеся Гончара "Модри Камень".
2. Вивчити напам’ять зазначені вірші.
3. У зошиті з літератури укласти літературні паспорти віршів( схема виконання на останньому форзаці підручника)
- "Задивляюсь у твої зіниці..." В. Симоненка
-  "Я..." В. Симоненка

- "Два кольори" Д. Павличка


Завдання з 18.03.2020р.
Українська література 11-і класи
1. Конспект с 194-195,
2. "Два кольори" напам'ять,
3. Написати вільне есе про поезію Д. Павличка "Два кольори", висловивши свої міркування щодо причин популярності цього твору в народі.

Немає коментарів:

Дописати коментар