1. Запишіть
у зошит дату та тему .
2. Перейдіть
за посиланням, перегляньте відео та пригадайте відомості про прикметник.
https://www.youtube.com/watch?v=TWbzJR9jZgc
3. Виконайте
письмово завдання до теми «Прикметник»
1) Підберіть до іменників відповідні прикметники, узгодивши
їх з поданими іменниками у роді, числі та відмінку.
Яблуками |
ароматний |
Льодом |
холоднючий |
Квітко |
запашний |
На дереві |
м’який |
Ягоди |
ранній |
Сонце |
сухий |
Траві |
кремезний |
Пелюстку |
золотистий |
4. Опрацюйте
теоретичний матеріал
Перехід
прикметників в іменники. Творення прикметників
Деякі прикметники в
процесі мовлення втрачають своє основне прикметникове значення, набувають ознак
іменників і виражають предметність, тобто субстантивуються і
таким чином переходять до розряду іменників.
Переходячи до
розряду іменників, прикметник виражає досить широке загальне поняття: Розумний
б’є на те, що справді в його є. Два хитрих мудрого не переважать. На віки вічні
старий зникає, занесе з собою і добре й лихе, поховає пережите й перемучене і
стражданням закручене.
Субстантивація прикметників буває повна і неповна.
При повній субстантивації
прикметники цілком переходять в іменники і не вживаються як прикметники: придане,
набережна, пальне, Рівне, Ніжин.
При неповній субстантивації
прикметники вживаються і як найменування предмета, і як найменування
ознаки: хворий, бідний, рідний, старий, старший, малий, полонений,
подорожній, їздовий, колискова, сліпий, кривий, пряма, минуле, майбутнє,
прийдешнє.
Прикметники,
набуваючи іменникового значення, зберігають прикметникову систему відмінювання
за відмінками і числами, але втрачають здатність змінюватися за родами.
5.
Якою частиною мови виступає слово “знайома”?
На ґанку сиділа знайома панна (М.Старицький)
На перехресті він здибав знайому (М.Старицький)
6. Скласти з поданими словами по 2 речення, щоб вони були іменником і прикметником:
військовий, набережна, піший, набережна
Домашнє завдання
Виконати письмово завдання № 4.
Завдання на 21-22.05.2020р. для 11-В та 11-Г
Повідомте учням 11-Г класу
Завдання на 20.05.2020р. для 11-Г
Завдання на 18-19.05.2020р. для 11-Г та 11 -В класів
Тематичне тестування
https://www.youtube.com/watch?v=fQHweEwQg5o
2. Виконайте завдання на стор.245-248 (посібник О.Авраменка)
3. Виконайте тестове завдання за посиланням до 19.00(четвер) 14.05.2020
Повідомте учням
Будьте уважні при виконанні тесту "На урок" : ви можете пройти його лише 1 раз протягом дня. На виконання у вас 40 хвилин часу.
Увага!
1. Виконати тестове завдання на узагальнення знань
Учитель: Шкільняк Л. В.
у 1654 (рік); до 1879 (рік).
2. Утворіть складні слова від словосполучень: 12 поверхів; 240 міліметрів; 150 мільйонів; 300 мільярдів; 63 роки; 539 тисяч.
у 1654 (рік), до 1879 (рік).
2. Утворіть складні слова від словосполучень: 12 поверхів, 240 міліметрів, 150 мільйонів, 300 мільярдів, 63 роки, 539 тисяч.
1. Опрацювати пар.37.
2. Виконати ВПР 269.
2. Виконати ВПР 7 на стор.147.
2. Виконати вправи на ст.146-147.
Завдання на 16.04. - 17.04. 2020р.
Завдання на 15.04.2020р.
Завдання на 14.04.2020р.
Завдання на 13.04.2020р.
Завдання на 10.04.2020р.
Завдання на 10.04.2020р.
Завдання з 09.04.2020р.
Завдання з 10.04.2020р.
Завдання з 07.04.2020р.
Завдання з 31.03.2020р.
Завдання на 03.04.2020р.
Завдання з 18.03.2020р.
Немає коментарів:
Дописати коментар